Πολιτικές Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων

Επισκόπηση

Η πολιτική επιστροφών μας ισχύει για 30 ημέρες.
Αν έχουν περάσει 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς σας, δυστυχώς δεν μπορούμε να προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση.

Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή, το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε και στη συσκευασία του όπως παραδόθηκε.

Ορισμένα είδη εξαιρούνται από την επιστροφή, όπως:

  • Προϊόντα υγιεινής ή προσωπικής φροντίδας (π.χ. ακουστικά, μάσκες, καθαριστικά).
  • Εύφλεκτα ή επικίνδυνα υλικά.
  • Ψηφιακά προϊόντα ή λογισμικό που έχει γίνει λήψη (download).
  • Δωροκάρτες ή κουπόνια δώρου.

Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, απαιτείται απόδειξη ή αποδεικτικό αγοράς.
Παρακαλούμε μην στέλνετε το προϊόν απευθείας στον κατασκευαστή.


Μερική επιστροφή χρημάτων

Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να εγκριθεί μερική επιστροφή χρημάτων, όπως:

  • Προϊόν με εμφανή σημάδια χρήσης.
  • Προϊόν που δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση ή λείπουν εξαρτήματα που δεν οφείλονται σε λάθος μας.
  • Επιστροφές που γίνονται μετά από 30 ημέρες από την παράδοση.

Επιστροφές χρημάτων

Αφού λάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν που επιστρέψατε, θα σας ενημερώσουμε με email για την παραλαβή και την έγκριση ή απόρριψη της επιστροφής.

Αν εγκριθεί, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μέσω της ίδιας μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, PayPal, Viva Wallet, τραπεζική μεταφορά ή αντικαταβολή), εντός ορισμένων ημερών.


Καθυστερημένες ή μη καταχωρημένες επιστροφές

Αν δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων:

  1. Ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
  2. Επικοινωνήστε με την εταιρεία της κάρτας σας – μπορεί να χρειάζεται λίγες ημέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
  3. Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας – συχνά υπάρχει καθυστέρηση στην καταχώρηση των επιστροφών.

Αν έχετε κάνει όλα τα παραπάνω και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@thesscase.gr.


Εκπτώσεις

Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο για προϊόντα με κανονική τιμή.
Τα είδη που αγοράστηκαν σε προσφορά ή έκπτωση δεν επιστρέφονται.


Αντικαταστάσεις

Αντικαθιστούμε προϊόντα μόνο αν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα.
Αν χρειάζεστε αντικατάσταση για το ίδιο προϊόν, στείλτε μας email στο info@thesscase.gr και αποστείλετε το προϊόν στη διεύθυνση που θα σας υποδείξουμε μέσω email.


Δώρα

Αν το προϊόν είχε αγοραστεί ως δώρο και αποσταλεί απευθείας σε εσάς, θα λάβετε πιστωτικό υπόλοιπο (voucher) για την αξία της επιστροφής.
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, θα σας σταλεί το πιστωτικό δώρου.

Αν το προϊόν δεν είχε χαρακτηριστεί ως δώρο, ή στάλθηκε πρώτα στον αποστολέα του δώρου, τότε η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί στον αρχικό αγοραστή.


Αποστολή επιστροφών

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας στο info@thesscase.gr.
Θα σας δοθούν οδηγίες και η ακριβής διεύθυνση αποστολής.

Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν η επιστροφή οφείλεται σε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν από δική μας υπαιτιότητα.
Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Αν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος μεταφορικών επιστροφής θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής.

Ανάλογα με την περιοχή κατοικίας σας, ο χρόνος παράδοσης του προϊόντος που θα λάβετε μετά την αντικατάσταση μπορεί να διαφέρει.

Για την ασφάλειά σας, συνιστούμε να χρησιμοποιείτε υπηρεσία αποστολής με αριθμό παρακολούθησης (tracking) ή να αγοράζετε ασφάλεια αποστολής, καθώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν.


Χρειάζεστε βοήθεια;

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με επιστροφές ή ακυρώσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο:
📧 info@thesscase.grrns.

Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή